augustus 11, 2022

Kijk hier ben ikke

Kijk hier ben ikke Lifestyleblog

klantenservice help

WhatsApp Business en sieradenwinkels, een goed idee?

Elk jaar weer neemt de vraag naar online webshops toe. Er heeft zich in de afgelopen jaren een grote verschuiving plaatsgevonden van offline naar online. Steeds meer winkels in de sieradenbranche stappen over op de onlinehandel, waarbij hun webshop fungeert als platform waar producent en consument bij elkaar komen. Mochten klanten er niet uitkomen en zij bijvoorbeeld vragen hebben over bepaalde zaken, willen ze hier zo snel mogelijk mee geholpen worden. Dit kan bijvoorbeeld met WhatsApp Business. Dit kan de klant helpen bij het vinden van de juiste pagina op de website en zorgt er zo voor dat de klant gemakkelijk op de site wordt genavigeerd. Dit zal resulteren in een goede klantervaring.

Wat is WhatsApp Business?  

WhatsApp Business is een gratis te downloaden app. Met de app kun je gemakkelijk op een persoonlijke manier in contact komen met je klanten en vragen beantwoorden van de klanten. Met een bedrijfsprofiel kun je nuttige informatie voor je klanten kenbaar maken. Dit kan bijvoorbeeld gaan om je adres, een beschrijving van je bedrijf, e-mailadres en website. Ook maakt WhatsApp Business gebruik van snelle antwoorden. Met snelle antwoorden kun je berichten opslaan en hergebruiken, zodat je snel en eenvoudig vragen van klanten kunt beantwoorden. Zo kan WhatsApp Business bedrijven goed helpen als het gaat om de klantenservice.   

  

Hoe helpt Chatkracht bij WhatsApp Business?  

Chatkracht kan WhatsApp Business van een organisatie overnemen. De berichten die de klanten van bestratingsbedrijven sturen komen binnen bij de chatspecialisten van Chatkracht. Zij pakken deze chats op en beantwoorden deze. Dit doen zij doormiddel van het kenniscentrum. In het kenniscentrum staat alle informatie over het bestratingsbedrijf. Op deze manier zijn de chatspecialisten van Chatkracht bereid om de chats te beantwoorden. Er wordt een deel van de klantenservice uitbesteed. Op deze manier blijft er tijd over voor andere werkzaamheden binnen de organisatie. Bent u geïnteresseerd? Neem gerust contact op via de live chat op onze website.